2022年9月3日星期六

我的生日@the mira Hong Kong

今年生日係平日,所以提早慶祝。 

我地又去Staycation,而家都冇咩平又抵既酒店。

最後揀返之前去過的〝結婚18周年紀念日@the mira Hong Kong〞,不過今次都比之前貴左。

我地等小王子放學,然後做埋功課就出發,好在剛開學功課唔多。

今次酒店自動upgrade左去行政房,打開房門見房比上次細,以下是與上次唔同的地方。

  1. 床大左。
  2. 浴室牆有按摩花灑。
  3. 洗手盆位有鏡趟門拉到厠所分隔開睡房。
  4. 浴缸的窗簾可以打開,上次係不能動。
  5. 厠所內可以收聽到電視聲,沖涼時可以睇電視,浴缸旁有控制器,上次係冇反應。















上次就係話呢個洗手盆,用既時候會周圍濕晒,但行政房就冇呢個問題,因為個水制款唔同,普通房水制係成個tick起,行政房只是中間tick起,不過,行政房洗手盆位置係細左。















小王子想帶上年係海洋公園買的皇帝企鵝來,但太大了,他改帶快龍。

他頭頂的煎蛋是尋日係補習社老師送的,他很喜歡,尋日係佢人生第一次去補習。

行政房得一張辦公椅,不過,小王子都好鍾意。















剛才check-in時要求蛋糕約4點送來,與上次的一樣,但個牌就唔同左。

這個蛋糕比上次甜。
















切過蛋糕,小王子已急不及待去玩水了。















玩完就落去食Dinner Buffet,食物與上次大同小二,有些少新款。

今次有和牛三文治,見到就諗起日本。















片皮鴨,上次都冇部機去烘熱個餅皮,阿姐話部機尋日先到架咋!







自己揀野食,同我一樣都係食甜品先。















老公話今次生蠔唔好食,後來佢發現上次係日本兵庫懸,今次係法國。















食到中場酒店餐廳送來了2杯香檳,仲話一陣會拎左多橙汁比小王子,要大家一齊開心,這是一點點心意。

我知酒店會送蛋糕,所以冇同餐廳講我生日,點知食到尾聲又送來蛋糕,真的是一個大驚喜。

食得太飽,蛋糕要外帶了,裝飾與酒店一樣,味道應該唔同。

酒店房雪櫃細,所以在房打〝7字〞call Room Service,他們會幫你keep住個蛋糕,我仲同佢講明天check-out後行完街才回來取。















今次早餐沒有分2輪,由早上6:30-10:30,所以人唔多。

我怕肥食左一個牛角包咋!但Bagel就食左幾個,仲自己組合夾火腿,抺少少忌廉芝士。

麵包餡料仲有3款果醬和牛油你揀。















熱食都係果啲。

這些都是即整的,仲有Eggs Benedict,不過sample唔得囉!







每日我都食乳酪做早餐,用原味乳酪自家撈先。















Check-out後就陪小王子去多次LCX玩Pokemon,因平日來過冇得玩卡,上次買左set睇左教學都唔識玩,所以來問下又玩下。










蛋糕回到家有點走樣,蛋糕比酒店的好味,兩父子好鍾意食,夾心味好似椰子菠蘿味。









沒有留言:

發佈留言