2019年8月10日星期六

深圳之旅2019@Day 1

Day 1:金光華廣場→東門→酒店→怡景中心城

今年小王子暑假我決定請一星期假陪佢,在職媽媽會明白我點解咁做。

老公公司忙,所以只可以請到一日假,我就plan左8月10-12近近地返深圳玩下。

今次想去睇下衫,有時都會去淘寶買,北上可以睇下實物。

我早上睇到youtuber介紹邊到買衫,因此將3日行程調動了,抱住期望去,最終只有失望。

我每次book酒店都會Remarks寫〝Double Bed〞,每次都冇問題,今次有問題。

上到酒店房,發現床係2張雙人床合埋成一張,中間凹左落去小王子點瞓丫!立即落去Reception問個究竟。

前檯竟然給我既答案話佢地酒店係咁,佢堅持冇錯,係我有問題,仲同我講每張床既尺碼是多少,我理得你總之我只要一張床就可以。

入到房的大小與上一間一樣,但張床係King Size Bed,張床可以瞓到5個人,真係超大。

行到又熱又攰,終於可以御低行裝休息下,然後出去食晚飯。

酒店附近有個商場,在地圖上叫怡景中心城,想提大家商場內叫中心城,其實,怡景中心城=中心城。

*********************************************************************************
我地係羅湖過關,第一站就去位於金光華商場的親子餐廳,這間親子餐廳算唔平,但食物質素和員工服務態度值。

落單要掃QR Code,但要登記,同佢講冇大陸電話,佢就會比部ipad你落單,食完就係門口付款,現金和微信都可以。

小朋友入場費不能叫餐抵銷,但包了一對全新防滑襪。

大人入場費可以叫餐抵銷,大人都要著防滑襪,$10一對全新,我只買了一對。

我地拉住個行李喼,不能帶入去,前檯可免費保管。

我都諗住買左對襪,但唔著,不過,我行返出行時,店員叫我著返對防滑襪。

用餐+玩是2小時,小王子玩到唔走,都要走,因為店員提醒超時十分鐘要付CNY10,大家要注意嘞!

波波池親子餐廳 Bossbabe Kids Café
地址:金光華廣場 L5-003-007
營業時間:1000 - 2230
車程(2分6秒~CNY2):羅湖(1號線)→國貿 

收費表:
Mon - Fri:$68 (大人)、$138 (小童) (180分鐘)
Sat, Sun, PH:$68 (大人)、$168 (小童) (120分鐘)

每個家庭都有條手帶,可以將locker打開放鞋,就在入口處,防滑襪質地厚實~不錯。


店內地方都大,有波波池、廚房、超市、閱讀區(係閣樓)、玩具區,仲有啲擺設供影相。

家長可以安心食野或休息,因為有啲坐位可以睇住小朋友玩,坐唔到呢啲位唔緊要,場內都有2個電視可以到小朋友玩。

店開早上11點,我地11點幾去到人不多,到12點幾就開始多人,走的時候差不多滿座了。

小王子最鍾意投射波波池



幾經辛苦先引到小王子來這個區域





兒童肉醬麵搭配香腸:CNY58

小王子話好味,食下又走去玩下,掛住去玩食得好少,被我瞓話左好耐,先食多少少。

我怕小王子整污租件衫,用紙巾攝住小王子件衫,店員見到立即問我要唔要口水肩,咁就唔怕小王子食得大意喇!

菠蘿蜜梨汁:CNY42,都好飲,但甜,應該係新鮮打,因為擺得耐會有沉匹澱物。

獅城叻沙:老公讚,個湯好好飲。

Boss漢堡:我都大讚好食,漢堡係手打,夾左沙律菜、蕃茄、菠蘿、芝士醬汁,咁既組合唔會怪,個包又軟綿綿。

呢間啲嘢平,係香港有見過,但唔記得係邊,有雜貨之餘,仲有服飾和袋。

我都有試衫,但唔好睇,小王子就買到野。

NOME
地址:金光華廣場B2層B2-011號
營業時間:1000 - 2200

到左今日既重點去東門睇衫和睇整蛋糕用品,天氣太熱,我安排左小王子和老公在麥當勞等我,買埋野食比佢地我就獨自出發。

首先去宝华楼、西華宮睇衫,其實呢2個地方好耐之前都去過了,不過,見今朝youtuber介紹買衫,又去睇下,可能我搵到唔細心,同以前一樣,都冇咩特別~沒有收穫。

宝华楼
地址:中國广东省深圳市罗湖区二横街85

西華宮
地址:中國广东省深圳市罗湖区东门步行街

回去接返兩父子,去廚安居睇整蛋糕用品,我以前間中都會來,以前未識淘寶,發現呢到買蛋糕用品實在太平,所以我係會員。

廚安居以前頂樓係買整蛋糕用品,又有位坐又有野飲,其他樓層就買飲食業開店或要補給所需用品,所以我就懶醒一上就最高,但行勻都唔見有就問職員,原來搬左落地下。

嘩!地下果層好熱,仲要少左好多款式,邊睇邊流汗,所以睇左2眼就走了。

我發現成間店都細左,但個外殼冇變到,唔知係裝修或重組,成間舖迫夾左。

廚安居 CAQ
地址:中國广东省深圳市罗湖区湖贝路2163号 (蛇口線湖貝站C出口)
營業時間:0900 - 2000
車程 (1分56秒~CNY2):國貿(1號線)→老街


我地出發搭地鐵去酒店,可以係連城新天地行去酒店附近,咁就冇咁熱,又可以window shopping。

車程 (11分12秒~CNY3):老街站 (1號線)→會展中心站

一連3日都係住〝深圳福田香格里拉大酒店〞。


入門口正面有個地櫃仔,左邊小型衣帽間又有熨斗和熨衫板,而右邊就係厠所,有浴缸和企缸。

小型衣帽間出面係化妝枱,再行入去就係寢室,張床超大之餘,有書枱、2張櫈、茶几、梳化,餘下空間可以全開5個大喼,仲有位行~正。

今日真係又熱又攰,終於可以休息一下,成個人散晒!

小王子識好嘆!睇住電視食芒果乾。


休息完畢出發去食晚餐,諗住去下一個地鐵站食,但太攰就去左酒店附近怡景中心城開餐。

我揀左小王子鍾意食既吉列豬扒做晚餐,分店有幾間,不過,預早小小去等位,天氣熱室外等位好辛苦,所以叫左兩父子入商場行下,好在都食到好野。

堂本家洋食别馆
地址:福田區福華一路中心城L層1011號 (商場外圍)
營業時間:1130 - 2200
電話:0755-8280-1086

有水準的和食,辛口豬扒(左邊)、里肌豬扒套餐(右邊)

我係一個芝士控,所以知道中心城有老爺爺蛋糕想去買,但又唔想搵,好在等位時老公發現到係邊,食完飯就立即入手一個🍰,不用去日本,都吃到我鍾意嘅芝士蛋糕。

瑞可爷爷的店
地址:怡景中心城B1 (係家乐福斜對面)
營業時間:1000 - 2200 (Mon - Thu)、1000 - 2230 (Fri - Sat)

比日本細心,附送紙碟、叉和刀,袋背面教你儲存和食法。

老爺爺斜對面就係家樂福,又係時候入貨了,平時同阿媽一齊就會包車上落,今次要急手了。

家乐福
地址:怡景中心城B1
營業時間:0900 - 2230


大黃蜂


沒有留言:

發佈留言