2019年8月11日星期日

深圳之旅2019@Day 2

Day 2:方塊王國親子餐廳→海岸城購物中心→萬象天地→皇庭廣場

今日真係黑仔,早餐plan左去〝方塊王國親子餐廳〞,是親子餐廳,店是Lego主題(非官方),仲同小王子著左Lego衫。

我在外圍影相,老公入到去叫出來話好似執左啵!裡面爛晒既,唔係掛咁大劑,入到去裝修咁款,原來門外貼左通告本年6月10日已結業了。

近近地去海岸城購物中心,咁都可以去試下〝Line Friends Café & Store〞,到達商場睇指南都搵唔到,就去問客服,原來已經撤離了。

真係餓死,早上我係酒店食左芝士蛋糕,兩父子瞓到出門口先起身,11點幾出門口,我食左野都肚餓更何況兩父子,最嬲係我提意食咩佢又reject,問佢食咩又唔知,最後求其搵左間,好食既拉麵。

*********************************************************************************

酒店一落地下街就見到佢,小王子好大聲話~柯柏文丫!

〝方塊王國親子餐廳〞已結業

雖然2間都執左,上天都對我好好,小王子鍾意食麵,所以我揀左〝歌志軒〞,老公話食隔離間〝一風堂〞,香港、日本都有,又食過都唔係好好食,緊係食我揀果間喇!

店員比餐牌時話呢到撈麵係名物,再睇餐牌原來全部都係日本撈麵,到我係Facebook打卡時,〝歌志軒〞日本都有店的。

歌志軒
地址:海岸城購物中心B1

歌志軒秘汁拌麵:CNY36
自慢牛肉伴麵:CNY39
餃子:CNY15
汽水:CNY8
和風被汁雞翼:CNY9
酥脆多汁雞塊:CNY4

平、靚、正,全部都好吃😋

我地追加左一次麵,因為可以免費追加80克麵。

小王子買咗隻比卡超,我仲買咗個袋仔裝佢部相機仔。

杂物社
地址:海岸城購物中心B1層060號舖

要同比卡超影吓相先!


老公好鍾意飲椰汁,尋日老公見到〝COCO椰子布丁〞已經想試,今日再見到,佢忍唔住要試下,不過,呢間只有布丁,尋日果間有原隻椰子肉由殼取出,見啲人飲左,椰子肉波會扁左,好得意架!

小王子想飲綠茶布丁,但呢間只有原味,買左原味,但有點古怪,點解?問店員點解成杯都水汪汪嘅?原來上層係椰汁,下層是布丁,濃濃椰子味,甜度適中~正。

COCO椰子布丁
地址:海岸城購物中心B1層

這間買日用品、雜貨又有飾物,入到去睇啲貨係進口貨,價錢同香港差不多,小王子既芒果條,老公同事之前去旅行時買過比小王子食。

KK進口品集合
地址:海岸城購物中心B1層

小王子要求我影,你問我似唔似米奇?仔,呢隻好明顯係熊嚟㗎啵!

我地出發去萬象城,係我恨左好耐想去,因為我想去影象象。

車程 (16分41秒~CNY3):后海站 (2號線)→世界之窗站(換乘1號線機場東方向)→高新園站)

我想周圍搵,就去問職員點去搵隻象,佢點左我與象近距離接觸,行外圍行左好耐真係熱到爆炸,其實我係想由地下影相去囉!唔緊要啦,睇到都一樣啫,如果想由下面影上去就去誠品門口。

〝星際傳奇〞好多地方都有,就同小王子去玩下,因為佢好鍾意呢類玩意,不過,呢間真係好多人。

我哋入咗會啦!不過,只有一年有效。

佢哋唔鍾意食牛角包去打機,我就獨自去食我最鍾意嘅牛角包。呢間防牛角包,仲有其他包,而且有野飲,可以坐低慢慢嘆!不過,我要回去買喜茶返去比兩父子飲。嘩!喜茶條龍排到店外長到,我放棄了。

Croissant Village 牛角村
地址:萬象城SL307
營業時間:Sun - Thu 10:00 - 22:00、Fri - Sat 10:00 - 22:30

小王子煲機,只是這部機都用左差不多100個代幣。

好認真啊!


玩完走人,心心思思都係想試下喜茶,又走去睇下,見排幾個人就試下。

這間係粉紅主題,但店有點熱又細,係全店粉紅,但同網介紹好似有出入,我地坐低飲完先走。

喜茶 (粉紅主題概念店)
地址:萬象城首層SL187(ZARA隔壁)
營業時間:10:00-23:30

奶茶粒粒冰、芒果肉肉甘露,兩杯都好飲。

今日好勞動,所以晚餐又係酒店附近商場攪掂,商場內週圍搵食,雖然老公唔多喜好過橋米線,但我好耐冇食,就要就下我喇!

云味館過橋米線
地址:皇庭廣場B1
營業時間:1000 - 2130 (Sun - Thu)、1000 - 2200 (Fri -Sat)
車程 (19分15秒~CNY4):高新園站→會展中心站

老雞野生菌米線 (CNY29):老公嫌唔夠味,佢自己加左辣椒醬,成碗正晒!
蕃茄肥牛過橋米線 (CNY32):好味,番茄湯味濃,送餐時仲咋渣聲,超熱。
我地仲叫小食,油淋生菜(CNY5)、香辣雞脆骨 (CNY9)、手工煎餃 (CNY7),全部都好食,又抵食。

食飽行下散步,我又見到〝NOME〞又入去行一轉,個Sales好好人,比到好多意見我,Select items做緊2件5折,3件4折。

行到咁上下又去食甜品,食兩父子都鍾意既綠茶,不過小王子都係鍾於雲呢嗱味。

同店員講雲呢拿味要用杯,點知佢整完杯雪糕之後,好順手咁吸落個杯裏面,同老公望到都呆左。

36 MAT CHART
地址:皇庭廣場F2

小王子食得好滋味

經過便利店又買一餐

新屎坑

沒有留言:

發佈留言