2020年8月25日星期二

椰皇鮮奶燉蛋白 (內附食譜)

如果去酒樓食飯見到通常都會order,因為真係好好食。

前日整〝Basque Burnt Cheesecake 巴斯克乳酪蛋糕@專業版本〞有蛋白剩,可以趁機試下。

尋日係街市買左個椰皇,夜晚就試整,我用肥媽配方。

我和老公都覺得個椰皇比平時的大,買左照整。

肥媽話蒸30-35分鐘,但我蒸左成個鐘都唔得,最後老公都食晒。

今日轉去惠康買椰皇,決定今晚再挑戰。

惠康個椰皇比街市細好多,2個椰皇我都有量過,因為怕整多左個汁,我得一個椰皇。

街市容量差不多400毫升,惠康得200毫升多啲。

我照用肥媽的配方,但將做法就改左少少,就係將個椰皇凍水落鑊隔水一齊蒸。

今次成功左,老公話好滑丫!尋日失敗應該係個椰皇太大了。

朋友介紹左呢段片,開椰皇方法:https://www.youtube.com/watch?v=EZb6w-nBynY&feature=youtu.be















椰皇鮮奶燉蛋白

材料:

蛋白 ()            58 (2)

鮮奶                    58

椰皇水                87

                        1/2茶匙

比例:蛋白 (1)、鮮奶 (1)、椰皇水 (1.5)

做法:

1.          用刀從椰皇底部開蓋,倒出椰皇水,備用。

2.          椰皇隱定在器皿內,凍水落鑊,隔水同水一齊煲滾。

3.          椰皇水+砂糖加入煲仔中,砂糖溶熄火。(千萬不要太熱,怕蛋白熟)

4.          椰皇糖水、鮮奶、蛋白攪勻,用隔箕過濾。

5.          倒去椰皇內的倒汗水,將(4)倒入椰皇內。

6.          用中火蒸30分鐘,即可。


沒有留言:

發佈留言