2020年9月26日星期六

原味雪花酥 (內附食譜)

雪花酥,我又係好鍾意吃,好似樣樣鍾意食,其實,識我的人都知揀飲擇食。

我整的都是自己鍾意食或者家人鍾意,所以攪到我好似樣樣都食咁。

這個食譜我收藏左好耐,但一直冇的起心去搵食譜中的餅乾。

前排突然〝叮〞一聲,係偉大的淘寶搵下先,真係搵到。

我訂一包試下先,一收到放假立即開工。

食譜有3種味,我試整原味先。

我用藍莓乾代替蔓越莓干,餅乾用原味,因為得一種味。

今日回娘家做節,成品拿左一些回去,阿媽話有點硬,但我就唔覺得。

之前訂回來的雪花酥袋太細,用左牛軏餅的袋裝。

雪花酥有點兒大,下次要整細一點。

後記:
星期一都拿左一些回公司與同事分享,大家都話好味,唔硬。

 

原味雪花酥                                  

食譜來自:https://www.youtube.com/watch?v=cB9WfGpGGPY

材料:

無鹽黃油              45                        

食用鹽                  1                         

全脂奶粉              55                       

蔓越莓干              15                       

小圓餅干              140 (蔬菜味)      

落基山棉花糖      150                  

原味綜合堅果      150                      

裹面奶粉材料:

全脂奶粉              50(裹面用)               

備註:

·         配方可以制作3cm x 3cm雪花酥25

·         小圓餅干也叫做小奇福餅干,品牌:四季之戀

做法:

1.      無鹽黃油和鹽加入不炶鍋內。

2.      開中小火,把無鹽黃油煮融化,期間可以用刮刀稍微攪拌加速黃油融化。(黃油不需要沸騰)

3.      黃油完全融化後,就可以把棉花糖加進去,用刮刀不停把它翻拌均勻,然後壓。

4.      劃圈可以加速棉花糖和黃油融合,棉花糖融化之後稍微有一點變黃。

5.      棉花糖融化後一次加入奶粉,用刮刀把奶粉輕輕舖開,再用刮刀壓拌均勻,翻拌一下輕一點。

6.      不見奶粉後可以關火,加入堅果和蔓越莓,用刮刀稍微混合一下,混合後倒入烤盤。

7.      用手套將餅干舖在軋糖表面,輕輕按壓,然後用刮板鏟起折叠,動作要快。(糖離開左鍋好快涼成形)

8.      壓成一個正方形,用刮板鏟起翻轉,睇到有好多洞,再推動一下餅干堅果,把洞盡量填補。

9.      完全放涼後可以切件。

10. 將雪花酥裹上奶粉,即成。

沒有留言:

發佈留言