2020年9月26日星期六

無油豉油煎雞翼 (內附食譜)

 我見到肥媽教整雞翼,重點係不用油煎又唔駛醃,真係超正、方便,味道就要試過先知。

一早叫阿媽洗定隔水等我回來整,返娘家只要將雞翼剪開就可以煎。

我係教汁既時候忘記落水,所以糖方面係比肥媽落得多,你亦都可以用甜豉油就不用教味。

我睇片時工作人員話好味,原來是真的,雖然我斷食冇試食,問左家人話夠味好食。

每次回娘家食飯,我一定係煮持,阿媽一定會不停催促我回娘家煮餸,而家有呢個餸遲少少先返到問題都不大。

製作過程遇到時事:

  • 蓋上煎焗有好多水,盡量倒去,然後開大火將水份蒸發,再用廚房紙吸乾。

  • 倒入汁料後有關火,但沒有離開爐頭。

  • 我忘記係汁料中加入水,但味記都好食。

無油豉油煎雞翼

食譜來自:https://www.facebook.com/Mariacordero0218/videos/260709375092287

材料:

雞翼                      15 

汁料:

豉油                      1 1/2湯匙

                           1 1/2湯匙

紹興酒                 1酒樽蓋

老抽                      少許

做法:

1.       雞翼用交剪在雞翼中間剪開一半。

2.       皮向下煎,然後用小火煎,蓋上蓋。

3.       煎至金黃色反轉,煎至金黃色。

4.       用廚房紙吸去鍋中的油,加入紹興酒炒2下。

5.       加入豉油糖,關火,炒勻。

6.       加入老抽,炒勻。

沒有留言:

發佈留言