2020年10月18日星期日

蜜汁雞下脾 (內附食譜)

我用〝蜜汁雞全翼〞的食譜來醃雞下脾,味道一樣好味。

近日這款蜜汁雞下脾每日都會出現我的Lunch Box,有日Lunch有同事經過話好香。

同事:原來係你隻雞脾,我又要一隻。

我:OK,下星期交貨。

下午佢見到我又再提。

同事:可唔可以比我帶回家吃。

我:當然冇問題,整多隻比你老公,一共2隻。

我交左貨,另一個同事都話要,冇問題,但要等下星期交貨。

兩個同事都話Super好吃,有人欣賞真係好。















蜜汁雞下脾

材料:

下脾                     1KG

醃料:

生抽                          60毫升

蒜蓉                          2湯匙

薑蓉                          2湯匙

紹興酒                     2湯匙

生油                          2湯匙

蜜糖                          2湯匙

檸檬汁                     1湯匙

做法:

1.       下脾洗淨,瀝乾水份。

2.       醃料拌勻倒入雞下脾內撈勻。

3.       放入袋中,並擠出袋中的空氣,盡量令食物袋呈真空狀態。(加壓後均勻地吸收醃料)

4.       把袋口打結放置在冰箱中醃製一日。

5.       185度,氣炸10分鐘。

6.       反轉用185度,氣炸10分鐘。

7.       反轉用185度,氣炸分2鐘。

8.       反轉用185度,氣炸分2鐘。

貼士:

·         燒烤或入焗爐烤焗均可。

沒有留言:

發佈留言