2021年7月3日星期六

黑糖曲奇 Muscovado Cookies (內附食譜)

我整左〝卡通牛油曲奇〞比同學仔又點少得老師們呢!

我整黑糖曲奇,出來賣相麻麻地。

焗爐太勁,又係深色左啲,以前舊焗爐焗得好靚架!

好在今晚仲有我拿手的〝老婆餅 〞,每個老公一個再加2塊曲奇。

我整緊老婆餅時,小王子又話要食,但我食譜份量剛好派比老師。

咁樣我做多半份喇!老公要多謝小王子出聲,唔係佢就冇得食喇!

如果老公叫我就唔會再整,因為真係好攰,忙左一日了。

最後我都每個老師都送多2塊〝卡通牛油曲奇〞。

我叫老公幫我手包裝,我就坐係到貼貼紙,因為我已經好攰了。


黑糖曲奇 Muscovado Cookies

食譜來自:自家製曲奇小蛋糕

 

材料:

無鹽牛油                    50

黑糖                            30

低筋麵粉                    80

粟粉                            10

 

做法:

1.           先以170度預熱焗爐。

2.           牛油於室溫下軟化,用電動打蛋器以【糖油拌合法】加入黑糖一起打發至鬆發變白。

3.           將已篩過的麵粉及粟粉加入牛油中打勻成麵糰。

4.           將麵糰放在入爐墊上,用捍麵棍捍平後,用模具印出形狀後,將多餘的麵糰撕去。

5.           隨後放入焗爐以170度焗約15分鐘放涼便成。

小貼士:

l   市面售的黑糖有粉狀及固體狀,做糕點餅乾最好選購粉狀的較方便使用。

l   款模具比較容易出現難起模現象,建議用少許高筋麵粉放在小碟上,印前將模具在麵粉上印虻數下,之後細力拍出多餘的麵粉,跟著才在麵糰上印出圖案。

沒有留言:

發佈留言